3 Ağustos 2007 Cuma

seni istiyorum

seni istiyorum


ne çok kadınlar geçiyor
sıcaklığı yakıcı ömrümün
ertelenmiş düşlerine kayıtlı
hepsi de güzel ve alımlı
sendelemesem işte bu kendime yazdığım

ben miyim takılan ayaklarıma
eprik kadınlar savrulmalı
kilitli anıların kuytularına
ben seni istiyorum
gözleri takılan belirsiz umutlarıma
kar taneleri düşüyor tek tek
yitirilmiş kırlarımda adak ağaçlarıma
hangisi sensin
ılık bir sonbahar başlayacak az sonra
deli bir fırtınaya düşebilirim çaresiz
üstelik gönüllü ve aptal
ben seni istiyorum

gizeminde yitmek
yenmek korkularını
kuşkularını kaldırmak dağlara
uzak mor gözerimlerine yazmak seni
bağlamak gizli koyaklarıma

bütün yıkıntılarımı temizledim
uzun uzun yıkadım yüreğimi
unuttum denize inmeyi bilmeyen bütün sokakları
kaldırımları eskimiş evlerin
soluk perdelerinde kalmadı gölgem
duvarlarındaki resimlerimi
ellerimle yırttım
kararttığım renklerimi yeniden kardım
ben seni istiyorum

deniz diplerinde deli gibi aradığım
gizemli istiridyem
ılık bir yaz akşamında bekliyorum kıyılarıma
usul muhabbet konuğum ol gönlümün rakılarına
ben seni istiyorum

Hiç yorum yok: